dimecres, 20 de juny del 2012

NOUS PROPÒSITS I OBJECTIUS DEL BLOG

Benvolguts seguidors i lectors. Feia uns dies que no posava cap post en aquest bloc. El motiu és el següent: he estat pensant com aquest bloc podria ser més útil a la gent. Els enllaços amb notícies de premsa els podeu aconseguir tots, les notes de lectura no tenen la profunditat que un voldria...


Al final de molt pensar he decidit que el bloc contendrà allò que millor sé fer, el que és la meva professió encara que ningú estigui disposat, avui en dia, a pagar per ella: el periodisme. Així doncs, la graella quedarà així.
-Dilluns: article sobre política.
-Dimarts: crònica portuguesa (que també serà publicada al bloc Cròniques Portugueses)
-Dimecres: entrevista cultural -aprofitant totes les que he fet i les que vaig publicant cada setmana.
-Dijous: crònica portuguesa (que també serà publicada al bloc Cròniques Portugueses)
-Divendres: article sobre cultura o societat.
També us oferiré les ressenyes que vagi publicant en algun mitjà i un cop al mes algun relat propi.


Bé, esper poder mantenir el propòsit i esper també, i sobretot, gaudir de la vostra confiança.

1 comentari:

  1. no ens coneixem...no!, pero, m'ha agradat el que dius aqui, és el dubte i les conclusions mateixes que jo hi tret del meu "actual" blog. Intentarè agafar "forçes" amb les teves paraules, i fer com tu...publicar poesia al blog (sobretot), perque 1er. de tot, em sento i soc: poetessa, fotografia (el meu 2on. interes), parlar de cinema, i comentaris de coses que em preocupen o que em treuen respostes o de "polleguera" (breus, això si...si no, no ens llegim ningù a ningú).
    M'has insuflat ganes de treballar-hi de nou!. Ara, buscarè la paciencia, per perdre hores i hores per escriure i refer el que faci aqui (o allà). Encara em sembla mes dificil!!
    Gracies!!!!!!!
    soc aquesta:
    http://josepariberavalles.blogspot.com.es/

    ResponElimina